پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
گفتگو در مسیر توسعه و تجاری‌سازی شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری خراسان

در دومین روز از پنجمین نمایشگاه ملی فولاد ایران رقم خورد؛

گفتگو در مسیر توسعه و تجاری‌سازی شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری خراسان

- 1402/10/21

شبکه‌سازی و گفتگو در مسیر توسعه و تجاری‌سازی شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری خراسان با حضور معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان، مدیر کسب و کار، مدیر بازارسازی، مدیر پردیس فناوری جامع و مدیر پردیس صنایع معدنی پارک علم و فناوری خراسان رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، شبکه‌سازی و گفتگو در مسیر توسعه و تجاری‌سازی شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری خراسان با حضور معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان، مدیر کسب و کار، مدیر بازارسازی، مدیر پردیس فناوری جامع و مدیر پردیس صنایع معدنی پارک علم و فناوری خراسان رقم خورد.

در این جلسات و نشست‌ها که در غرفه‌های مختلف برگزار می‌شد علاوه بر دعوت از مدیران حاضر در نمایشگاه جهت بازدید از پاویون پارک علم و فناوری خراسان، به معرفی خدمات و توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه در این زمینه می‌پرداختند.

حسینعلی اخلاقی امیری با اشاره به اهمیت حضور در نمایشگاه‌های تخصصی گفت: حضور در نمایشگاه‌های تخصصی یکی از برنامه‌های مهم در پارک علم و فناوری خراسان می‌باشد و این سازمان از معدود پارک‌هایی است که در نمایشگاه‌های مرتبط با این موضوع به صورت جدی حضور پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: بازیگران زیست‌بوم نوآوری و فناوری در صورتی که مورد توجه قرار گیرند می‌توانند بسیاری از عارضه‌های سازمان‌ها و مجموعه‌ها را مرتفع نمایند.

اخلاقی امیری در پایان به حضور مدیران شرکت‌های فولاد مبارکه، فولاد خراسان و فولاد هرمزگان اشاره کرد و ادامه داد: به دعوت پارک علم و فناوری خراسان مدیران این شرکت‌ها جهت آشنایی با ظرفیت‌ صنایع معدنی، فولاد و غیره از غرفه هشت شرکت‌ عضو پارک علم و فناوری خراسان، حاضر در پنجمین نمایشگاه ملی فولاد ایران بازدید کردند.

دانلود پیوست خبر ایمان شریعت ایمان شریعت سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری سعیدی مقدم سعیدی مقدم یوسف یوسفی یوسف یوسفی محمدجواد زارعی محمدجواد زارعی